Παρατηρήσεις και σχόλια για τους καθηγητές
Ορίστε παρατηρήσεις /σχόλια για καθηγητές, αν θέλετε να έχετε στήλη παρατηρήσεων στην εκτύπωση #5, Ωρολόγιο Πρόγραμμα Καθηγητών, ή αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την εκτύπωση #11, Κάλυψη υποχρεωτικού ωραρίου καθηγητών, ως δικαιολογητικό με ανάλυση του τρόπου κάλυψης του υποχρεωτικού ωραρίου των καθηγητών.
Παραδείγματα παρατηρήσεων είναι:
· Διευθυντής,
· Υποδιευθυντής,
· Υπεύθυνος Εργαστηρίου Φυσικής,
· Διατίθεται για 2 ώρες από το Γυμνάσιο Λυκόβρυσης,
· Αποσπασμένος στη Διεύθυνση,
· Διατίθεται στο Γυμνάσιο Νίκαιας για 4 ώρες,
· Υπεύθυνος προγράμματος περιβαλλοντολογικής
Μερικές από τις δραστηριότητες των καθηγητών ισοδυναμούν με δεδομένο πλήθος ωρών διδασκαλίας, οπότε λέμε ότι: εισφέρουν στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου του καθηγητή. Έτσι, οι παρατηρήσεις /σχόλια για τους καθηγητές σας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
· Τις δραστηριότητες που εισφέρουν στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου και
· Τις απλές παρατηρήσεις
Ωρολόγια προγράμματα πολλών εβδομάδων
Αν δημιουργείτε ωρολόγιο πρόγραμμα πολλών εβδομάδων, τότε μια παρατήρηση /σχόλιο για ένα καθηγητή ισχύει για όλες τις εβδομάδες.
Αν μια δραστηριότητα εισφέρει στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου αλλά με διαφορετικό αριθμό ωρών την κάθε εβδομάδα, τότε:
F Μεταχειριστείτε τη δραστηριότητα ως ωριαίες μη διδακτικές υποχρεώσεις, για τις οποίες υπάρχει η δυνατότητα να διαφέρουν από εβδομάδα σε εβδομάδα, ή
F Ομογενοποιήστε τις διαφορές στις εβδομάδες, δηλώνοντας ως ισοδύναμες ώρες διδασκαλίας το μέσο όρο των ωρών στις εβδομάδες.
Εκτύπωση #5
Στην εκτύπωση #5, Ωρολόγιο Πρόγραμμα Καθηγητών, η στήλη υπερωριών /ελλείψεων ενημερώνεται με το πλήθος των ισοδύναμων ωρών των παρατηρήσεων, εφόσον έχετε ζητήσει κάτι τέτοιο για κάθε παρατήρηση ξεχωριστά. Ενημέρωση της στήλης αυτής επιτυγχάνεται επίσης με την τοποθέτηση ωριαίων μη διδακτικών υποχρεώσεων των καθηγητών.
Παραδείγματος χάριν, ο Υπεύθυνος Εργαστηρίου Φυσικής είναι επιφορτισμένος με Εργαστηριακές Ασχολίες που ισοδυναμούν με 3 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα.
Η δραστηριότητα αυτή για να φαίνεται στη στήλη των παρατηρήσεων της εκτύπωσης #5 θα πρέπει να οριστεί στο παράθυρο παρατηρήσεων /σχολίων καθηγητών,
και αν θέλετε η στήλη υπερωριών /ελλείψεων, στην ίδια εκτύπωση, να είναι ενημερωμένη θα πρέπει να τοποθετήσετε 3 ώρες της μη διδακτικής αυτής υποχρέωσης σε συγκεκριμένες ώρες, αφού βέβαια ορίσετε την αντίστοιχη κατηγορία ωριαίων μη-διδακτικών υποχρεώσεων των καθηγητών.
Σε άλλο παράδειγμα, ο υπεύθυνος ενός προγράμματος προσαυξάνει τις ώρες του με επιπλέον 2 ώρες από το πρόγραμμα. Αν θέλετε η στήλη υπερωριών /ελλείψεων, στην εκτύπωση #5, να είναι ενημερωμένη χωρίς να φαίνονται οι συγκεκριμένες ώρες ασχολίας του καθηγητή με το πρόγραμμα, ορίστε μια παρατήρηση /σχόλιο για τον καθηγητή και ζητήστε την ενημέρωση της στήλης <Άλλες Ώρες> της εκτύπωσης #5, με τις ισοδύναμες ώρες από το πρόγραμμα. Αυτό γίνεται τσεκάροντας το κουτάκι στη στήλη +ΣτΩ, αντίστοιχα για κάθε παρατήρηση.
Άλλες εκτυπώσεις
Στην εκτύπωση #9, Ετικέτες καθηγητών, είτε αυτές είναι μικρού είτε και μεγάλου μεγέθους, καθώς και στις βοηθητικές εκτυπώσεις στους χώρους δημιουργίας ωρολογίου προγράμματος, ΔΕΝ εμφανίζονται σχόλια και παρατηρήσεις.
Εν τούτοις αν ένα σχόλιο ή παρατήρηση ισοδυναμεί με ώρες διδασκαλίας ΚΑΙ έχετε ζητήσει οι ώρες αυτές να προστίθενται στη στήλη των ωρών της εκτύπωσης #5, τσεκάροντας το κουτάκι +ΣτΩ, τότε οι ώρες αυτές προσμετρώνται και στον υπολογισμό των υπερωριών /ελλείψεων του καθηγητή.
Εκτύπωση #11
Στην εκτύπωση #11, Κάλυψη υποχρεωτικού ωραρίου καθηγητών, εμφανίζονται συγκεντρωτικά, για κάθε καθηγητή ξεχωριστά, οι ώρες διδασκαλίας, οι παρατηρήσεις που εισφέρουν στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου, και τέλος τα απλά σχόλια για τον καθηγητή.
ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη οι τοποθετημένες ωριαίες μη διδακτικές υποχρεώσεις είτε αυτές εισφέρουν στην κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου, είτε όχι.
Σχέση των παρατηρήσεων με τις ωριαίες μη διδακτικές υποχρεώσεις των καθηγητών
Παρατηρήσεις /σχόλια μπορεί να επικαλύπτονται με αντίστοιχες ωριαίες μη διδακτικές υποχρεώσεις.
Το μοναδικό πεδίο σύγχυσης είναι η εκτύπωση #11. Με λίγη σκέψη όμως μπορείτε να αποφύγετε τα λάθη.
F Παράθυρο ορισμού και διαχείρισης παρατηρήσεων /σχολίων για καθηγητές